تعمیر ریموت ماشین

تعمیرات ریموت خودرو ، تعمیر ریموت خراب ، تمیر ریموت بنز و بی ام و ، تعویض باتری رموت خودرو

تعمیر ریموت ماشین

تعمیرات ریموت خودرو ، تعمیر ریموت خراب ، تمیر ریموت بنز و بی ام و ، تعویض باتری رموت خودرو

ساخت ریموت بی ام و

شرکت ب‌ام‌و در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد. این شرکت مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی است. در سال ۲۰۱۵ ب‌ام‌و با ۲٬۲۷۹٬۵۰۳ دستگاه وسیلهٔ نقلیه دوازدهمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان بود. این شرکت در حال حاضر در کشورهای آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی، انگستان و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید خودرو دارد.



نشان این کارخانه از شکل پره‌های ملخ در حال چرخش هواپیما الهام گرفته شده‌است. این نشان در سال ۱۹۲۹ مورد تأیید این کارخانه قرار گرفت.


عوامل زیادی در طراحی چنین نشانی تأثیر داشتند که در این میان می‌توان به پرچم ایالت باواریا که به رنگ آبی و سفید است و همچنین کارخانهٔ موتورسازی راپ که آن هم در باواریا بود و رنگ‌های آبی و سفید را در نشان خود به کار برده بود؛ اشاره کرد.

_خودروی فاقد سوئیچ : دارندگان محترم خودروی بی ام دبلیو ، در صورت نداشتن هیچ گونه سوئیچ یدک از خودرو لطفا جهت کپی سوئیچ بی ام و اقدام بفرمائید . برخی مدل های سری E با گم شدن تمام سوئیچ های خودرو ، نیاز به بازگشایی کامپیوتر خودرو می باشد . بالاخص تمام خودروهای پیشرفته در سری F ، از قبیل خودروهای X3 و X4 و 528 این اقدام قطعی است و هیچ راهی جهت پروگرام ریموت بی ام و از سوکت دیاگ خودرو ممکن نخواهد بود . اما در صورتی که یدک ندارید نسبت به ساخت ریموت یدک بی ام و اقدام بفرمائید که این کار در زمان داشتن یدک سریعتر انجام می گردد


2_مشکل پیدا کردن نیروی متخصص : در نظر بگیرید خودروی بی ام دبلیو شما سوئیچ یدک ندارد و شما هم اقدامی جهت کپی ریموت بی ام و ننموده اید و از محل سکونت خود در کلانشهر خارج گردیده اید . در صورت از دست رفتن تمام سوئیچ ها در جاده و یا شهرستان جهت روشن کردن خودروی بی ام و ، پیدا کردن متخصص در زمینه تعریف سوئیچ و ریموت و یا حتی بازکردن درب بی ام دبلیو ، قطعا امر ساده ای نخواهد بود . پیدا کردن نیروی متخصصی که بتواند کار کددهی سوئیچ بی ام و را در شهرستان انجام دهد به مراتب از کلان شهرها دشوار تر خواهد بود . به علاوه در برخی از سیستمها ی بی ام دبلیو همانطور که عرض شد با از دست رفتن تمام سوئیچ ها ، جهت پروگرام سوئیچ بی ام و ، نیاز به بازگشایی کامپیوتر خودرو می باشد که در این مواقع نمی توان کددهی سوئیچ بی ام و را از طریق سوکت دیاگ انجام داد و قطعا این کار تخصصی تر می باشد . لذا از کپی ریموت و سوئیچ بی ام و غافل نگردید و چنانچه سوئیچ یدک در منزل داشته باشید و حتی از شهر محل سکونت خود هم فاصله داشته باشید ، با ارسال ریموت یدک از طریق خانواده و آشنایان برای شما مشکل مرتفع می گردد


3_تجهیزات پیشرفته مرکز : مالکین محترم خودروی بی ام دبلیو در نظر داشته باشند جهت پروگرام سوئیچ بی ام و خودروهای سری E غیر از چند مورد از خاص ، بقیه خودروها ، هیچ گونه نیازی به بازگشایی کامپیوتر ویا  قطعه ای از خودرو را نخواهد داشت .مراکز تعمیر ریموت بی ام و با تجهیزات مدرن و پیشرفته ای که در اختیار دارند سوئیچ اکثر خودروهای سری E مدل های E60 و E90 را از سوکت دیاگ خودرو ظرف زمان بسیار کوتاهی ( حدود 20 دقیقه ) به صورت کاملا تخصصی انجام می دهند که عموما مراکزی که تجهیزات ضعیفتر دارند کامپیوتر خودرو را باز می نمایند


4_ارائه یک سوئیچ کامل همراه با تراش تیغه اضطراری : تصور کنید جهت ساخت ریموت بی ام و X4 به مرکزی مراجعه نموده اید ، پس از اتمام کار کددهی سوئیچ این خودرو ، مرکز تجهیزاتی جهت تراش تیغه سوئیچ موجود ندارد و عملا تیغه سوئیچ یدک خام مانده و شما هم از کارائی تیغه اضطراری سوئیچ بی ام و اطلاعاتی ندارید ، پس از گذشت زمان و خالی شدن انرژی باتری ریموت ، متوجه می شوید عملا خودرو ، ریموت کیلس را نمی شناسد و در نتیجه با ریموت و کلید خام قادر به باز کردن درب خودرو نیستید ، تکلیف چیست؟ در صورتی که تیغه تراشیده شود می توان با تیغه تراش خورده درب را باز و خودرو را روشن نمود ( لطفا به صفحه تعویض باتری ریموت بی ام و مراجعه بفرمائید )


لذا در صورت نیاز به کپی سوئیچ بی ام و ، حتما به مراکزی مراجعه بفرمائید که اولا مجهز به دستگاه های قدرتمند برای پروگرام سوئیچ بی ام و باشند و در ثانی تجهیزاتی جهت تراش کلید بی ام دبلیو موجود داشته باشند و عمل کددهی را به صورت کامل انجام دهند ، ساخت سوئیچ بی ام و بدون تراش تیغه اضطراری در سیستم های کیلس گو فاقد ارزش و غیر قابل پذیرش می باشد و قطعا مالک خودرو در آینده دچار مشکل خواهد گشت

ساخت ریموت بی ام و اتاق 1 : خودروهای این دسته در ایران بی ام و 118 و 120 و 125 می باشند که بیشترین خودروی سری 1 در ایران 120 می باشد ، این محصولات کوچکترین حجم اتاق رو نسبت به سایر محصولات بی ام و دارند ، سوئیچ این محصولات تماما به شکل ریموت می باشند . ریموت این محصولات عموما کیلس گو می باشند ، کددهی ریموت بی ام و سری 1 در مرکز از طریق سوکت دیاگ خودرو با دستگاه تخصصی صورت می پذیرد . فعال نمودن کیلس در این خودروها اقدامی است تخصصی ، و هر گونه بی دقتی منجر به فعال نشدن کیلس ریموت خواهد شد


ساخت سوئیچ بی ام و اتاق 3 : خودروهای بی ام و 318 و 320 و 325 و 330 و 335 و 328 در گروه بی ام و اتاق 3 قرار می گیرند . خودروهای بی ام و سری 3 از سال 2006 به بعد تا حدود سال 2010 جزو گروه E90 می باشند . با توجه به تنوع محصولات ، ساخت ریموت بی ام و سری 3 نیاز به تجهیزات و دستگاه های کددهی متفاوتی به لحاظ پروگرام دارند . سیستم ایموبلایزر این گروه جزو دسته های پیشرو در صنعت خودروسازی آلمان می باشد و سیستم ضد سرقت خوروهای گروه 3 در سری F بسیار پیشرفته می باشند . پروگرام سوئیچ بی ام و E46 نیز از خدمات مرکز می باشد . این خودرو جزو اولین خودروهای پیشرفته وارداتی در سالهای دور در ایران می باشد


ساخت سوئیچ بی ام و اتاق 5 : ببیشترین خودروهای اتاق 5 وارده در بازار ایران خودروهای بی ام و 520 و 523 و 525 و 530 و 535 و 528 می باشند . خودروهای بی ام و اتاق 5 در سال 2005 در گروه E60 قرار می گیرند که پروگرام سوئیچ این محصولات تماما بدون نیاز به باز کردن کامپیوتر خودرو انجام می گردد . خودروهای بی ام و اتاق 5 بعد از اتاق 3 جزو پرفروش ترین محصولات بی ام و به صورت سدان می باشند .  ساخت ریموت بی ام و 528 از خدمات ارزشمند مرکز در گروه F می باشد . این خودرو از پرفروشترین خودروهای سری 5 در گروه F می باشد . کددهی ریموت بی ام و E90 محصولات 2006 به بعد نیز از اقدامات تخصصی مرکز می باشد . پروگرام ریموت این محصولات در سری E نیز از سوکت دیاگ طی زمان بسیار کوتاهی انجام می گردد


ساخت سوئیچ بی ام و اتاق 6 : از خودروهای این دسته می توان به بی ام و 630 و 640 و 650 اشاره نمود ، این محصولات عموما اسپورت و به صورت کروک دو در هستند ، سوئیچ این محصولات به صورت ریموت ، کلید و ریموت هوشمند از سال 2005 به بعد متفاوت می باشند ، برخی خودروهای اتاق 6 سری E در مدلهای بالا کیلس گو می باشند ، پروگرام ریموت بی ام و سری 6 و فعال نمودن کیلس در زیر گروه E و F از اقدامات تخصصی مرکز تهران سوئیچ می باشد


ساخت ریموت بی ام و اتاق 7 : خودروهای لوکس بی ام و اتاق 7 در ایران 730 و 740 و 750 می باشند ، شکل ریموت بی ام و اتاق 7 در سری E کاملا متفاوت با بقیه محصولات بی ام و و به صورت انحصاری می باشد ، از خدمات ارزشمند مرکز کددهی ریموت بی ام و اتاق 7 از طریق سوکت دیاگ برای سری E می باشد ، چرا که بازگشایی کامپیوتر این خودرو کمی مشکل است . ساخت سوئیچ این محصولات به صورت کامل برای تمام خودروهای این دسته در سری E و F در مرکز صورت می پذیرد . خودروهای سری G این محصولات نیز اخیرا در ایران وارد و بسیار گران قیمت می باشند . ریموتهای سری G این محصولات در دو مدل تصویری و ساده ارائه می گردد


ساخت سوئیچ بی ام و سری X : محصولات این گروه بی ام و تماما شاسی بلند و از خودروهای این گروه می توان به بی ام و X1 و X3 و X4 و X5 و بی ام و X6 اشاره نمود . ساخت سوئیچ بی ام و X3 در دو زیر گروه E و F در مرکز به صورت تخصصی دنبال می شود . یکی از محصولات پرفروش این گروه خودروی X1 می باشد که سیستم ایموبلایزر پیشرفته ای دارد و ریموت این خودرو در دو مدل کیلس دار و ساده ارائه می گردد . خودروهای X5 و X6 نیز از محصولات آپدیت شده و پیشرفته بی ام و می باشند که ریموت این دو مدل نیز به صورت ساده و کیلس ارائه می گردد . یکی از خودروهای لوکس و پرفروش این گروه ،خودروی X4 می باشد . ساخت سوئیچ بی ام و X4 در مرکز تهران سوئیچ ، هم به صورت یدک و هم در صورت گم شدن تمام ریموتها به صورت تخصصی انجام می گردد . ( جهت اطلاع بیشتر لطفا به صفحات مربوطه بی ام و X3 و X4 مراجعه بفرمائید )


ساخت سوئیچ بی ام و Z4 : خودروی Z4 از خودروهای طرح کروک و اسپورت در گروه خودروسازی بی ام و می باشد . سیستم ایموبلایزر این خودرو پیچیده و مالکین خودرو عنایت داشته باشند در صورت نداشتن ریموت یدک دقت بیشتری در حفظ و نگه داری آن داشته باشند . این خودرو در حال حاضر در زیر گروه سری E در ایران وارد و یافت می گردد

بی‌ام‌و به‌تازگی سرویس جدیدی تحت عنوان کلید دیجیتال معرفی کرده است که تلفن همراه را به کلید خودرو تبدیل می‌کند.

چندی پیش که بی‌ام‌و از کلید دیجیتالی خود رونمایی کرد، مالکان خودروهای این برند آلمانی از این ایده که با استفاده از تلفن هوشمند قادر به باز و بسته کردن درها و همچنین روشن کردن خودرو هستند، بسیار استقبال کردند. اگرچه این تکنولوژی به تنهایی نویدبخش پیشرفت‌های امنیتی در این زمینه محسوب می‌شود؛ اما مهم‌تر از این نکته، گام برداشتن در جهت حذف کلیدهای اضافی و پایان دادن به احتمال فراموش کردن آن‌ها است. افراد معمولا کلید خانه، محل کار و خودروی شخصی‌شان را با خود به همراه می‌برند که این امر در مواردی می‌تواند آزاردهنده باشد. با توجه به اینکه در دنیای امروز، تلفن‌های هوشمند به همراهی جدایی‌ناپذیر برای افراد تبدیل شده‌اند، بی‌ام‌و به فکر استفاده از این موقعیت و افزودن قابلیت‌های کلید خودرو به تلفن‌های هوشمند افتاد

بی‌ام‌و برای ارتقاء امنیت و آسایش، علاوه‌بر کلید دیجیتال، یک کلید کارتی نیز در نظر گرفته که نحوه‌ی فعال‌سازی آن مانند کلید دیجیتال و قرار دادن تلفن همراه روی قسمت شارژ بی‌سیم است


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد